kim hyung jun seoul fashion show pics


KIM HYUNG JUN IRANIAN FANCLUB(we♡형준)l

 

بازم سلام..با عکسای فشن شو(سریه دو)هیونگ اومدم...

وای الهی به دورت بگردم..همه جوره ماه و خوشگلو و نانازی...


عملیات شروع شد...

 

ای جانم....

 

 


  



 

خب وای ..موردم...تموم شد..

بای بای..



نظرات شما عزیزان:

vida
ساعت15:24---15 آبان 1390
سیلووووووم!!!! مگه هونگی جونه من چشه؟؟؟ یه پارچه آقاست ماشالله! هم صداش خوبه هم قیافه اش خوبه هم اخلاقش خوبه که این از همه مهمتره!!!!پاسخ:هیچی..به این باحالیه... آخه الهی...خسته نباشی... برو..به سلامت..

vida
ساعت15:11---13 آبان 1390
سیلوووووووووووم! الهام جووونم خوبی؟؟؟؟منم دلم برات تنگولیده بووود!اسم وبتم یادم رفته بود!خیلی خوشحال شدم دوباره پیدات کردم!البته تو منو پیدا کردی......آیدیتو حتما بهم بده تا با هم بچتیم این ماله منه vidaSS50128 .راستی عشق هیونگم هنوز نپریده ولی...چرا پریده!البته هنوزم دوسش دارماااا ولی مث داداشم.بالاخره چوسارانگم بوده دیگه!!!!آیدیتو یادت نره بهم بدیاااااا!!!!بازم میگم خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدی عسیسمممم!!!فعلا بابای.بازم میام وبت.پاسخ:وای ویداااااااااااااااااا...تورو خدا کجا بودی تو این مدت؟؟؟؟من که ذوق مرگ شدم پیدات کردم... حتما بهت میدم...اوکی الان میام بهت میدم...ای نامرد...تو این مدت معلوم نیست که کی جای هیونگو برات پر کرده...آخی داداشت؟؟داداش هم خوبه... ممنون نفس لطف داری....

only me
ساعت18:21---12 آبان 1390
چقدر شلوارش مثل خودش زشته!!!(دروغ 2010-2011-2012-...)پاسخ:الهیییییییییییی فدای شلوارشششششششششش...نخیرم خودش

sh&n
ساعت15:38---12 آبان 1390
آپیییممممممم...!!!!!!!!!![چشمک][گل]
پاسخ:پریدم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:kim hyung jun seoul fashion show,ساعت توسط .::sima admin::.| |


Power By: LoxBlog.Com